ଏହି ଟ୍ରେନର ବୈଶିଷ୍ଟ୍ୟ ଏହି ଅଞ୍ଚଳରେ ପର୍ଯ୍ୟଟନକୁ ବୃଦ୍ଧି କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିବ ଏବଂ ଏକ ଆରାମଦାୟକ ଏବଂ ଦ୍ରୁତ ଗତିରେ ଯାତ୍ରା ଯୋଗାଇବ । ଉନା ଠାରୁ ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ଯାତ୍ରା ସମୟ ଦୁଇ ଘଣ୍ଟା ହ୍ରାସ ପାଇବ । ଅମ୍ବ ଅଂଦୌରା ଠାରୁ ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ଚାଲୁଥିବା ବନ୍ଦେ ଭାରତ ଏକ୍ସପ୍ରେସ ଦେଶର ଚତୁର୍ଥ ବନ୍ଦେ ଭାରତ ଟ୍ରେନ୍ ହେବ ଏବଂ ଏହା ପୂର୍ବ ତୁଳନାରେ ଏକ ଉନ୍ନତ ସଂସ୍କରଣ ହୋଇଥିବାରୁ ଅଧିକ ହାଲୁକା ଏବଂ ସ୍ୱଳ୍ପ ସମୟ ମଧ୍ୟରେ ଉଚ୍ଚ ବେଗରେ ପହଞ୍ଚିବାରେ ସକ୍ଷମ । ବନ୍ଦେ ଭାରତ 2.0 ଅଧିକ ଉନ୍ନତି ଏବଂ ଉନ୍ନତ ବୈଶିଷ୍ଟ୍ୟ ସହିତ ସଜ୍ଜିତ ହୋଇଛି ଯେପରିକି ଘଣ୍ଟା ପ୍ରତି 0 ରୁ 100 କିଲୋମିଟର ବେଗରେ ମାତ୍ର 52 ସେକେଣ୍ଡରେ ଏବଂ ସର୍ବାଧିକ ବେଗ ଘଣ୍ଟା ପ୍ରତି 180 କିଲୋମିଟର ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ଉପଲବ୍ଧ । ଉନ୍ନତ ବନ୍ଦେ ଭାରତ ଏକ୍ସପ୍ରେସ 430 ଟନ୍ ର ପୂର୍ବ ସଂସ୍କରଣ ତୁଳନାରେ 392 ଟନ୍ ହେବ । ଏଥିରେ ଯାତ୍ରୀ ଚାହିଦା ଅନୁଯାୟୀ ୱାଇ-ଫାଇ ସୁବିଧା ମଧ୍ୟ ରହିବ । ପ୍ରତ୍ୟେକ ସଂସ୍କରଣରେ ପୂର୍ବ ସଂସ୍କରଣରେ ଥିବା 24 ଇଞ୍ଚ ଟିଭି ସ୍କ୍ରିନ ତୁଳନାରେ 32 ଇଞ୍ଚ ସ୍କ୍ରିନ୍ ଦ୍ୱାରା ପ୍ରତ୍ୟକ କୋଚ ରେ ଯାତ୍ରୀ ସୂଚନା ପ୍ରଦାନ ଉପଲବ୍ଧ ଅଛି । ବନ୍ଦେ ଭାରତ ଏକ୍ସପ୍ରେସ ମଧ୍ୟ ପରିବେଶ ଅନୁକୂଳ ହେବ କାରଣ ଏସିଗୁଡିକ 15 ପ୍ରତିଶତ ଅଧିକ ଶକ୍ତି ସଂଚୟ କରାଇବ । ଟ୍ରାକ୍ସନ୍ ମୋଟରର ଧୂଳିମୁକ୍ତ ସ୍ୱଚ୍ଛ ଥଣ୍ଡା ବାୟୁ ସହିତ ଯାତ୍ରା ଅଧିକ ଆରାମଦାୟକ ହେବ । ପୂର୍ବରୁ କେବଳ ଏକଜୁକେଟିଭ କ୍ଲାସ୍ ଯାତ୍ରୀମାନଙ୍କୁ ପ୍ରଦାନ କରାଯାଉଥିବା ସାଇଡ୍ ରିସଲିନର୍ ସିଟ୍ ସୁବିଧା ବର୍ତ୍ତମାନ ସମସ୍ତ ଶ୍ରେଣୀ ପାଇଁ ଉପଲବ୍ଧ ହେବ । ଏକଜୁକେଟିଭ କୋଚଗୁଡିକରେ 180-ଡ଼ିଗ୍ରୀ ଘୂର୍ଣ୍ଣନ ସିଟ୍ ର ଅତିରିକ୍ତ ବୈଶିଷ୍ଟ୍ୟ ଉପଲବ୍ଧ ଅଛି ।
ବନ୍ଦେ ଭାରତ ଏକ୍ସପ୍ରେସର ନୂତନ ଡିଜାଇନ୍ ରେ ବାୟୁ ବିଶୋଧନ ପାଇଁ ଛାତ-ମାଉଣ୍ଟେଡ୍ ପ୍ୟାକେଜ୍ ୟୁନିଟ୍ (RMPU) ରେ ଏକ ଫଟୋ-କାଟାଲାଇଟିସ୍ ଅଲଟ୍ରାଭାଇଓଲେଟ୍ ବାୟୁ ବିଶୋଧନ ବ୍ୟବସ୍ଥା ସ୍ଥାପିତ ହୋଇଛି । କେନ୍ଦ୍ରୀୟ ବୈଜ୍ଞାନିକ ଯନ୍ତ୍ର ସଂଗଠନ (CSIO), ଚଣ୍ଡିଗଡ଼ର ସୁପାରିଶ ଅନୁଯାୟୀ, ଏହି ସିଷ୍ଟମ RMPU ର ଉଭୟ ପାର୍ଶ୍ୱରେ ପରିକଳ୍ପିତ ଏବଂ ସ୍ଥାପିତ ହୋଇଛି ଯାହା ବାୟୁମଣ୍ଡଳ, ଜୀବାଣୁ, ଜୀବାଣୁ ଇତ୍ୟାଦିରୁ ମୁକ୍ତ ବାୟୁକୁ ବିଶୋଧନ ଏବଂ ସଫା କରି ନିର୍ମଳ ବାୟୁ ଚଳପ୍ରଚଳ କରାଇବାରେ ସହାୟକ ହେବ ।